آزمون المپیاد هیپو چیست؟

آزمون المپیاد هیپو چیست؟

المپیاد بین المللی انگلیسی هیپو که دفتر مرکزی آن درکشور ایتالیا می باشد  از سال 2012 در سطح جهان توسط انجمن جهانی هیپو شروع به فعالیت نمود . بیش ار چهل کشور و حدود چهل هزار نفر در این المپیاد جهانی زبان شرکت می نمایند .

چه کسانی می توانند متقاضی ثبت نام باشند؟

شرکت کنند گان در بازده سنی شش سال و نوزده سال خواهد بود.

اهداف المپیاد بین المللی زبان انگلیسی هیپو

 

این المپیاد رویدادی بین المللی در جهت ارتقا سطح زبان انگلیسی دانش آموزان، و همچنین دانش آموزان سراسر جهان را به چالش وا می دارد تا در سطح جهانی به رقابت بپردازند.در حقیقت ، المپیاد هیپو دانش آموزان را تشویق می کند تا حس مشترک هویت و یکپارچگی را توسعه و گسترش دهد و جوانان و نوجوانان را به عنوان یک جامعه از سراسر جهان به یکدیگر نزدیک کند.

در واقع هدف اصلی و غایی این المپیاد ایجاد بستری برای روابط دوستانه میان جوانان سراسر جهان است و همچنین درک و تجربه بافت بین المللی و رقابت در چنین فضایی برای آنهایی که به زبان انگلیسی علاقمند هستند ، می باشد.

جوایز المپیاد بین المللی زبان انگلیسی هیپو ۲۰۲۰

1- فینالیست : فینالیست با کمک هزینه انجمن جهانی هیپو به ایتالیا (سه روز اقامت در ونیز) اعزام خواهد شد

2 – شرکت کنندگان دور اول و دوم : تمامی شرکت کنندگان دور اول و دوم گواهی شرکت در المپیاد بین المللی را دریافت خواهند کرد.

3- فینالیست ها با 50% نمره: به تمامی فینالیست هایی که حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون را شرکت کنند گواهی معتبر بین المللی انگلیسی اعطا خواهد شد.

4- مدال طلا: کسانی که مدال طلا دریافت کنند در فینال به کمپ تابستانه دانشگاه میسوری دعوت خواهند شد(براساس تجربه آزمون ۲۰۱۹)

نقل از سایت Hippoiran

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*